Ansökan 20211120

Hamnplats och varplatsanmälan

Hamnplats upplåtes enligt de villkor som finns i avtalet mellan Strandlidens Båtklubb och medlemmen.

För att du skall kunna erbjudas plats i hamnen eller en uppläggningsplats på varvet behöver vi uppgifter från dig.

Vi behöver ditt godkännande av avtalet och din tillåtelse att  spara dina uppgifter i vårt register.

Du kan använda nedanstående formulär  eller på e-post:    anmalan@strandlidensbk.se

Hamnplatsanmälan kan även lämnas på årsmötet.

Anmälan är bindande efter den 15 apriloch skall vara inlämnad senast den 1 mars.

Tilldelad plats medför skyldighet att gå vakt .

På Båtunionens hemsida kan du boka dina två vaktpass. De som inte har bokat sina vaktpass, tilldelas vaktpass genom lottning.

Varvsplatsanmälan skall vara inlämnad senast den 15 juni. Fält med  *  är obligatoriska

Läs avtal , ordningsregler ,regler för medlemsregister och regler för bottenfärg

Genom att kryssa så accepterar du avtalet
och att dina uppgifter finns i medlemsregistret      *